Oreo Cookies
Dashboard | +Follow
F


Just a simple girl, not beautiful or cute like you.. :) SPM candidates 2014... Andrew Garfield's fan..


► Diary of A wimpy kid




Attention please! All my stories are true and 100% written by me.. If you want to copy my stories, get out from my sight! Please behave and enjoy read my stories,okay? And don't forget to follow my blog..


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Masa Terlalu Singkat!!
Saturday, October 6, 2012 | 1:25 AM | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum readers...
Masa dah terlalu singkat! Ya! Saya tahu! Sebab itulah... Saya yakin pada diri saya... Diri saya selalu berkata bahawa diri saya adalah yang terbaik di kalangan yang terbaik... Alhamdulillah.. Syukur ya Allah.. Ya Allah, kau berkatilah segala doaku ya Allah... Ya Allah kau tenangkanlah hatiku ini supaya dapat menjawab peperiksaan dengan cemerlang dan tepat... Nak tahu tak? Saya dah mohon SBP... Yeah! Saya berharap sangat agar saya dipilih untuk ke sekolah yang boleh dikatakan semua pelajar di situ pandai dan genius! Papa saya tak benarkan saya mohon sekolah teknik... Ya saya tahu... Sekolah teknik adalah sesuai untuk lelaki sahaja... Saya akan buat yang terbaik sebagai balasan segala usaha saya... Cuba bayangkan, dapat 8A! Wahhh... Seronoknya!

8A DI DALAM GENGGAMAN!!!!!


Pada mereka yang sama macam saya, menghadapi peperiksaan PMR, semoga berjaya!!!!!!!!!!