Oreo Cookies
Dashboard | +Follow
F


Just a simple girl, not beautiful or cute like you.. :) SPM candidates 2014... Andrew Garfield's fan..


► Diary of A wimpy kid




Attention please! All my stories are true and 100% written by me.. If you want to copy my stories, get out from my sight! Please behave and enjoy read my stories,okay? And don't forget to follow my blog..


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post
No Title
Tuesday, March 19, 2013 | 9:45 AM | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum readers :)

Do you miss me? haha.. Sorry lah dah lama tak menulis.. Sejak habis exam PMR last year, terus macam malas nak menulis.. Actually, aku dapat masuk kelas aliran sains.. And doesn't matter if i don't have much time to write.. haha.. Mencabar lah kelas sains ni.. 4 subjek yang penting tu paling suka subjek biology.. but, additional mathematics is not my favorite.. soalan sikit, jalan kerja panjang.. hmm.. 
New year ni macam2 terjadi... ramai yang pindah.. tu perkara biasa.. diorang ada yang nangis bila bff diorang pindah ke sekolah teknik,vokay and SBP.. Ada yang tak boleh tiru homework budak yang pandai add math sebab dah pindah.. haha.. weirdo.. Lately ni.. i really love 'The perks of being a Wallflower'.. 
this movie made me feel infinite.. 

"WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE"
okay, that's all for today.. :)